Sharing is caring!

Het kopen van een gebruikte of zelfs gecertificeerde tweedehandsauto in plaats van nieuw kan je een beetje nerveus maken, maar dat hoeft niet. Bekijk deze veel gestelde vragen over het kopen van gebruikte auto’s.

Vraag: Zijn er voordelen aan het kopen naast de lagere prijs?

A: Absoluut! Door een gebruikte auto te kopen, bespaart u niet alleen op de stickerprijs, maar ook op het gebied van verzekering, afschrijving en rentetarieven. Bovendien kun je met tweedehands kopen meer auto voor het geld krijgen – je kunt een auto van hogere kwaliteit krijgen met meer functies voor hetzelfde bedrag dat je zou betalen voor een minder luxe nieuwe auto.

Vraag: Hoe kies ik de juiste auto voor mij met zoveel opties om uit te kiezen?

A: Vraag jezelf af wat je met je auto moet doen. Heb je een groot gezin en heb je veel ruimte nodig, of wil je iets kleins en gemakkelijk in te passen in krappe parkeerplaatsen? Hoe belangrijk is het om slimme technologieën of geavanceerde veiligheid te hebben? Zoek uit welke auto’s aan uw behoeften voldoen en van daaruit uitzoeken welke binnen uw budget passen.

Vraag: Is het goed om een gebruikte auto door een derde te laten inspecteren voordat u hem krijgt?

A: Ja. We willen dat u zich zelfverzekerd voelt bij uw aankoop van een van onze uitstekende tweedehandsauto’s, dus we moedigen u aan om een frisse blik te werpen en ons werk te controleren.

Vraag: Ik ben nog steeds nerveus over het kopen van een gebruikte auto. Is er nog iets dat ik moet weten?

A: Een voertuig historisch rapport is precies wat u nodig heeft om alles over de auto te weten te komen. Alle informatie kunt u via www.kentekencheck.nu vinden, waaronder schadeverleden, chassisnummer voertuig, hoeveel eigenaren het heeft gehad of de auto gestolen is of niet en nog veel meer.